دیدن دگرگونی یک فضای کوچک همیشه سرگرم کننده است! و اگر در مجاورت استخر باشد،دکوراسیون داخلی در تهران لذت چند برابر می شود. امروز، ما روند طراحی هیجان انگیز یک خانه استخر کوچک با حمام را بررسی می کنیم. چیزی که به عنوان یک فضای بدون الهام شروع شد، به زودی به چیزی شگفت انگیز تبدیل شد - برای دیدن فاش شدن به ادامه مطلب بروید!

دکوراسیون داخلی در تهران

چالش: خانه استخر کوچک با حمام در دکوراسیون داخلی در تهران

پس از اینکه مشتری به طور غم انگیزی خانه خود را در آتش سوزی های 2019 از دست داد،دکوراسیون داخلی در تهران آنها می خواستند با طراحی جدید خیره کننده آن را به شکوه سابق خود بازگردانند. و بنابراین، آنها یک ملک جدید، سازگار با محیط زیست و نسوز ساختند که مناظر خیره کننده را به نمایش می گذارد. حیاط خلوت آنها شامل یک حوضخانه کوچک با منظره مشرف به تاکستان های زیبای اطراف بود. محیط زیبایی داشت اما به طراحی داخلی عالی نیز نیاز داشت. و بنابراین، طراح باید:

دکوراسیون داخلی در تهران

با یک چیدمان کاربردی بیایید که بیشترین استفاده را از فضای کف خانه استخر کوچک داشته باشید

یک فضای نشیمن شیک را جمع آوری کنید که در صورت نیاز می تواند دکوراسیون داخلی در تهران به عنوان اتاق خواب مهمان نیز خدمت کند

یک میز بازی قابل تبدیل را بگنجانید اما سبک طراحی داخلی منسجم را حفظ کنید

برای میزبانی مجالس کوچک، صندلی کافی فراهم کنید

طراحی را حول موضوع "باجا کالیفرنیا" مربوط به محیط مزرعه آگاو بسازید

دکوراسیون داخلی در تهران

ایده و الهام برای خانه استخر کوچک حیاط خلوت در دکوراسیون داخلی در تهران

خانه های استخری کوچک راهی ایده آل برای ارتقای حیاط خلوت و ایجاد فضای اضافی برای استراحت هستند.دکوراسیون داخلی در تهران با در نظر گرفتن این موضوع، مشتری به دنبال طراحی داخلی به سبک ساحلی بود - چیزی بین یک استودیوی دنج و یک استراحتگاه به سبک کابانا.

گالری الهام بخش آنها همچنین نشان دهنده تمایل آنها به چیزی منحصر به فرد است که با عناصر خیره کننده فضای باز ترکیب شود.دکوراسیون داخلی در تهران تصاویر، چیدمان‌های ذاتا دنج، معاصر و راحت، با تاثیرات روستایی و جهانی را به تصویر می‌کشند.

دکوراسیون داخلی در تهران

طرح‌های خانه استخری کوچک و تابلوهای روحی در دکوراسیون داخلی در تهران

هنگام پر کردن پرسشنامه طراحی، مشتریان چشم انداز خود را بیشتر تعریف کردند. ایده های خانه استخر حیاط خلوت آنها از مفهوم کلی ملک ناشی می شود: دکوراسیون داخلی در تهران یک مزرعه آگاو با تولیدات صنایع دستی کوچک. این بدان معناست که کل مکان میزبان گردهمایی‌هایی، از جمله رویدادهای مزرعه به میز، مزه کردن تکیلا و اقامت در مزرعه خواهد بود.

در نتیجه، تیم Decorilla دو طراح مناسب را پیشنهاد کرد که هر دو برای کار با سبک مورد نظر مناسب بودند. پس از بررسی مودبردها و ایده ها،دکوراسیون داخلی در تهران مشتری تصمیم گرفت با نوراینا آینا ادامه دهد.

ایده های نوراینا از یک استودیوی روشن، تازه و ارگانیک با مناطق کاملاً مشخص تکامل یافته است.دکوراسیون داخلی در تهران این دقیقاً همان چیزی بود که مشتری درخواست می کرد - یک پایگاه خنثی خنثی با رنگ های استراتژیک.

هدف او ایجاد فضایی بود که خانواده و مهمانان بتوانند در آن استراحت کنند، تجدید قوا کنند و در کنار هم باشند و همزمان از گرما و آفتاب لذت ببرند.دکوراسیون داخلی در تهران در نتیجه، مودبرد به وضوح شخصیت اتاق آینده را به عنوان خوش‌آمد، آرامش‌بخش و شیک نشان می‌داد.

دکوراسیون داخلی در تهران

نتایج طراحی داخلی خانه استخر کوچک در دکوراسیون داخلی در تهران

ترکیبی از دیوارهای سفید و چوب فراوان یکی از بهترین پایه ها را برای راه حل های دکور همه کاره ارائه می دهد.دکوراسیون داخلی در تهران در این مورد، یک بوم آرام برای تأکید قومی پیچیده ایجاد کرد.

مطابق میل مشتری، تم دکور خانه استخر "باجا کالیفرنیا" است که از طریق الگوهای لایه ای و رنگ های کم رنگ برجسته شده است.دکوراسیون داخلی در تهران نیمکت تعبیه شده در زیر پنجره به طور عملکردی همان حال و هوای روستایی را ترویج می کند، در حالی که تعداد زیادی صندلی اضافی را برای گردهمایی ها تامین می کند.

صندلی های راحتی چوبی سبک وزن یک انتخاب کاربردی و شیک است که تم قومی را بیشتر می کند و عملکرد کلی را بدون اضافه کردن وزن بصری افزایش می دهد.دکوراسیون داخلی در تهران در همین حال، ساختار سفید رنگ اطراف کاناپه خواب، مقدار زیادی ذخیره سازی محتاطانه را فراهم می کند. علاوه بر این، آن را برای انتقال یک منطقه خواب معنی دار بدون برهم زدن تعادل منسجم خانه متمایز می کند

چیدمان آشپزخانه همچنین به عنوان همتای طبیعی محل نشیمن عمل می‌کند و یک ارتباط نوری واضح ایجاد می‌کند که همه مناطق مستقل را به هم نزدیک می‌کند.دکوراسیون داخلی در تهران علاوه بر این، پانل های چوبی و جلوی کابینت، طرح نور را در سراسر طراحی تکمیل می کنند.

دکوراسیون داخلی در تهران

حمام استخر در دکوراسیون داخلی در تهران

موضوع ظریف در سرتاسر ملک منسجم نگه داشته شده و در داخل حمام خانه استخری ادامه می یابد.دکوراسیون داخلی در تهران در اینجا، از طریق دیوار برجسته آبی پر جنب و جوش و دیوارکوب های برنجی برنجی درخشان، لحظه به لحظه خود را دریافت کرد. جزئیات راتان روشویی و یک فرش التقاطی جذاب نیز از آن پشتیبانی می کند. با وجود اینکه بقیه قسمت های حمام سفید و ساده است، الگوی کاشی ترکیبی هنوز پویایی بصری زیادی را منتقل می کند.

دکوراسیون داخلی در تهران

لیست خرید آنلاین

دکوریلا یک تجربه طراحی داخلی منحصر به فرد را ارائه می دهد. تیم گسترده ای از متخصصان باتجربه نتایج موفقیت آمیز متناسب با دیدگاه و سبک زندگی شما را تضمین می کند.دکوراسیون داخلی در تهران در همین حال، مشتری هر مرحله از اجرای پروژه را کنترل می‌کند، در حالی که تجسم‌های سه‌بعدی از قبل بینشی در مورد محصول نهایی ارائه می‌دهند. اما این همه چیز نیست - لیست خرید سفارشی به شما امکان می دهد به تخفیف های قابل توجهی برای مبلمان و دکوراسیون دسترسی داشته باشید که توسط سرویس نگهبانی با دستکش سفید ارسال و تحویل می شود.

 

انتخاب های برتر برای فضای داخلی خانه استخری کوچک

تابستان در راه است و بسیاری از شما دوست دارید زمانی را در کنار استخر بگذرانید.دکوراسیون داخلی در تهران اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که استراحتگاه خود را داشته باشید، مطمئن شوید که مکانی برای استراحت و لذت بردن است. در اینجا چند انتخاب از پروژه برای شروع شما وجود دارد!

 

فرش مساحتی

صندلی راحتی حصیری

میز قهوه خوری بالابر

قفسه های شناور

نور آویز

هنر دیوار

ساکولنت گلدانی

 

به دنبال ایده های شیک و سفارشی خانه استخر کوچک برای ملک خود هستید؟

کنترل پروژه خود را با کمک طراحان حرفه ای اختصاص داده شده در دست بگیرید.دکوراسیون داخلی در تهران برای شروع امروز یک مشاوره رایگان طراحی داخلی را برنامه ریزی کنید!