اینستاگرام یک پیام رسان و رسانه اجتماعی است که برای  اشتراک گذاری عکس و ویدئو میباشد. مشابه فیس بوک یا توییتر، هر کسی که یک حساب اینستاگرام ایجاد می کند، دارای پروفایل و اشتراک عکس و ویدیو است.

اینستاگرام مانند نسخه ساده شده فیس بوک میباشد . مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، شما با دنبال کردن کاربران دیگر، نظر دادن، لایک کردن و ارسال پیام خصوصی، با سایر کاربران در تعامل هستید. همچنین می توانید عکس هایی را که در اینستاگرام می بینید ذخیره کنید.

تا زمانی که حساب کاربری شما عمومی است، می توانید عکس و ویدیو های خود را هم برای فالوورها و هم برای غیر دنبال کنندگان ، منتشر کنید. کاربران می توانند از طریق لایک، نظر، اشتراک گذاری و ذخیره با محتوای شما ارتباط برقرار کنند.

اگر جزء یک میلیارد کاربر اینستاگرام نیستید، بهتر است در این مورد تجدید نظر کنید. این برنامه فرصتی عالی برای تعامل با برندهای برتر و ماندن در بخشی از زندگی دوستان است. وقتی می‌خواهم وضعیت دوستان دانشگاهی‌ام را ببینم، فیسبوک را چک نمی‌کنم، اینستاگرام را چک می‌کنم. به علاوه، می‌توانید افراد مشهور یا چهره‌های سیاسی مورد علاقه خود را دنبال کنید تا عکس‌هایی از زندگی روزمره آنها را ببینید.

علاوه بر این، این یک برنامه فوق‌العاده برای بررسی کارهایی است که برندهای دیگر انجام می‌دهند و به راحتی می توانید کالای مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

در انتها نمونه ای از بهترین نرم افزار کنترل اینستاگرام دیگران از راه دور را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با تعرفه مناسب و امکانات بی نظیر این برنامه را تهیه کنید.

چگونه در اینستاگرام حساب کاربری بسازیم ؟

برای ایجاد حساب کاربری اولین کاری که باید انجام دهید ، نصب برنامه اینستاگرام است. 

پس از نصب روی گزینه "Sign up" کلیک کنید. میتوانید انتخاب کنید که از طریق فیس بوک یا ایمیل یا شماره همراه ثبت نام کنید . بعد از انتخاب رمز و نام کاربری میتوانید پروفایل خود را تکمیل کرده و از اینستاگرام استفاده کنید.  وقتی مردم را دنبال می‌کنید و به دنبال افرادی می‌گردید که شما را دنبال کنند، آنها می‌خواهند بدانند شما کی هستید و در مورد چه چیزی هستید پس بهتر است وقتی برای اولین بار وارد اینستاگرام میشود، پروفایل خود را با اضافه کردن نام، عکس، بیوگرافی کوتاه و لینک وب سایت ، شخصی سازی کنید.