خرید اقساطی دنا

درحال حاضر خودرو دنا بهترین اتومبیل تولید داخل به حساب می آید که از تمام جهات نمره قابل قبولی دریافت می کند. فروش اقساطی دنا یکی از بهترین تسهیلات مجموعه خودروشاپ جهت خرید راحت این اتومبیل است که در اختیار تمام متقاضیان قرار داده می شود. خرید اقساطی خودرو در شرایط فعلی بازار یکی از روش های ایده آل برای اشخاصی که سرمایه کم دارند محسوب می شود. فروش اقساطی دنا پلاس و فروش اقساطی دنا اتوماتیک در وب سایت خودروشاپ با کم ترین سرمایه و اقساط بلند مدت صورت می گیرد و خریدار در کم تر از یک روز کاری با ارائه مدارک لازم می تواند اتومبیل خود را تحویل بگیرد. با توجه به اقزایش قیمت ناگهانی خودرو در ماه های اخیر، خرید و فروش اقساطی دنا روشی ساده و کم دردسر برای همه متقاضیان تلقی می شود. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید ار طریق صفحه مشاوره فوری با ما در ارتباط باشید.

نقد و بررسی اجمالی دنا

خودرو دنا از همان زمان طراحی و رونمایی تا زمان تحویل و عرضه به بازار حواشی بسیار زیادی داشت که موجب شده بود این خودرو به تیتر اول روزنامه ها تبدیل شود. خودرو دنا در زمان رونمایی قرار شد در سال 1391 به بازار عرضه شود اما در نهایت به دلیل حواشی ایجاد شده و مشکلات نامشخصی از سوی ایران خودرو، این اتومبیل در سال 93 در دسترس عموم قرار گرفت. هزینه ای که برای خودرو دنا در زمان رونمایی اعلام شد، چیزی حدود سی میلیون تومان بود اما در زمان عرضه قیمت این خودرو به بیش از 40 میلیون تومان رسید. همین موضوع سبب شد فروش اقساطی دنا از همان زمان عرضه یکی از خدمات ثابت شرکت های لیزینگ خودرو باشد.

بسیاری از خریداران خودرو دنا بر این باورند که این اتومبیل هیچ وجه اشتراکی با سمند ندارد و کاملا خودرویی جدا و جدید محسوب می شود. اما این نظریه کاملا اشتباه است چرا که خودرو دنا دقیقا با نسخه فیس لیفت و به روز شده سمند است و این مورد به خوبی در اغلب قسمت های خودرو قابل مشاهده است. خودرو دنا دقیقا برروی پلتفرم سمند بنا شده و با توجه به سایز کوچک تر قطعات داخلی (داشبورد، کنسول، ستون ها) هنگام نشستن در داخل کابین احساس می کنید که اتاق دنا با سمند تفاوت دارد. این در حالی است که کابین هردو اتومبیل دقیقا یکسان بوده و پلتفرم مشترک آن ها مسبب این اتفاق است. از نظر کیفیت ساخت و امکانات خودرو دنا بدون شک بهترین اتومبیل داخلی به حساب می آید و آپشنال ترین گزینه موجود در بازار است. همین موضوع موجب شده است فروش اقساطی دنا پلاس و فروش اقساطی دنا اتوماتیک به یکی از گزینه های خرید اغلب متقاضیان تبدیل شود.

شرایط فروش اقساطی دنا

تورم حاصل از تحریم های بین المللی و همچنین عدم واردات خودرو خارجی موجب شده است قیمت روز خودرو در داخل کشور به شکل نامتعارفی افزایش پیدا کند. همین موضوع موجب شده است قدرت خرید خودرو در بین مردم به شدت کاهش پیدا کند و خریداران نتوانند با سرمایه کم صاحب خودرو شوند. اما جای نگرانی نیست، مجموعه خودروشاپ در این راستا تسهیلات ویژه ای در قالب خرید اقساطی خودرو و وام روی سند خودرو جهت رفاه مشتریان فراهم کرده است. متقاضیان می توانند با استفاده از این تسهیلات به راحتی در طرح فروش اقساطی دنا پلاس، فروش اقساطی دنا توربو، فروش اقساطی دنا اتوماتیک و فروش اقساطی دنا معمولی شرکت کنند. استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو در داخل نمایشگاه آنلاین خ.دروشاپ و همچنین خارج از نمایشگاه امکان پذیر بوده و تمام خودروهای صفر و کارکرده به صورت قسطی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

لیزینگ دنا

لیزینگ به انگلیسی Leasing  نوعی قرار داد خرید و فروش کالا و اجناس است که بین صاحب کالا (موجر) و شخصی که از آن استفاده می کند (مستاجر) منعقد می شود. در قرارداد لیزینگ موجر تامین کننده کالا بوده و آن را به صورت تمام و کمال در اختیار مستاجر قرار می دهد. در این روش مقداری از هزینه کالا در ابتدا پرداخت شده و بخش دیگر آن به صورت اقساط بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت با توجه به توافق طرفین پرداخت می شود. لیزینگ خودرو دنا درحال حاضر یکی از گزینه های مناسب و پرطرفدار در بین خریداران محسوب می شود. در لیزینگ دنا با توجه به سرمایه خریدار مبلغ پیش پرداخت می تواند منعطف باشد و اقساط و بازپرداخت نیز به صورت متنوع در اختیار خریدار قرار بگیرد. لیزینگ ماشین دنا قطعا نوعی سرمایه گذاری بلند مدت نیز برای خریدار به حساب می آید؛ چرا که میزان سود بازپرداخت اقساط در لیزینگ دنا قطعا از میزان تورم سالیانه اقتصاد کشور کمتر بوده و در نتیجه نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است. 

درحال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور خرید و قیمت های بسیار بالای اتومبیل در بازار، خرید اقساطی دنا پلاس و خرید اقساطی دنا اتوماتیک بدون شک گزینه های مناسبی برای خریداران محسب می شوند. در خرید اقساطی دنا باید به چند نکته توجه داشته باشید. نکته اول کارشناسی خودرو و اطمینان از سلامت اتومبیل است؛ این مورد در مجموعه خودروشاپ توسط کارشناسان مجرب انجام شده و رسید کارشناسی به مشتری تحویل داده می شود. جهت استفاده از خدمات کارشناسی خودرو می توانید روی عبارت رنگی کلیک کنید. نکته دوم در فروش اقساطی دنا، محاسبه اقساط و برآورد هر قسط با توجه به مدل و نوع خودرو است. در این راستا مجموعه ما پنلی با عنوان محاسبه اقساط فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند تنها با چند کیلک ساده اقساط خودرو صفر و کارکرده خود را محاسبه کنند.